AudioStrobe interface, psychowalkmany

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Září 14 11:21:47 CEST 2005

Zdravim,

osobne bych asi pouzil paralelni port, ale na to se zjevne neptas,
takze ponecham tuto otazku stranou (nu, jsou uz dnes takova PC, ktera
jej nemaji).

Nevim, jaky druh zvuku program vytvari -- nekdy se pouziva pulzujici
sum (nebo pulzujici neco jineho), tam by pak melo stacit signal
usmernit a zesilit a rovnou s nim do LEDek. Bral by tedy ale
"vsechno" :-).

Je pravda, ze jsem slysel (a zde v konferenci jsme to jednou
probirali) o programech generujici nizke kmitocty na zaklade
kombinacnich tonu -- tam by tohle pak opravdu nepomohlo.

> Našel jsem nějaká zapojení na http://www.bwgen.com/magicjim/ .
> Brýle se připojí buď k paralelnímu portu, nebo přez filtr 19,2kHz
> připojený ke sluchátkám. Zařízení popsané na výše uvedené adrese
> ale nefunguje, a to nejen mě. Filtr detekuje veškeré tóny,
> zvláště pak ty nižší. Otázka je proč a jak zapojení opravit.

Proc nefunguje tonovy detektor s NE567 je otazka. Chova se obvod
stejne spatne pri vsech urovnich hlasitosti? Mozna by nebylo od veci
zvukovku s obvodem "promerit" nejakym vhodnym programem, v nouzi
obycejnym programem na strihani zvuku nebo necim, co je schopno
prehrat tony o dane frekvenci. Tim bys zjistil, ktere tony to opravdu
detekuje a ktere ne.

Pokud jde o nahradni reseni, co takhle zkusit prachobycejny LC filtr,
seriovy nebo paralelni? A za nim rovnou zkusit zesilit, bez zavesu. S
operakem by to slo taky, ale to je zbytecne moc soucastek :-).

No, moc jsem asi nepomohl.
Zdravi Marek P.