Komunikacia na cca 200m

LuKas hradlo@atlas.cz
Středa Září 14 08:21:51 CEST 2005

Doporucil bych Vam jednoznacne RS485. Pokud nemate moc zkusenost s
komunikaci na vzdalenost "vetsi nez malou", tak je to idealni. Od RS232 se
to u Vas bude lisit v podstate jen (1) pouzitym "broukem" (ekvivalent MAX485
místo ekvivalentu MAX232), (2) tim, ze se prepina smer komunikace, protoze
to je jednosmerny.

Pokud byste si chtel komunikaci jeste zjednodusit a mate v prenosovem vedeni
volne draty, tak muzete dat na kazdou stranu dva MAX485, kazdy pro jeden
smer, a oproti RS232 nebudete muset ani resit prepinani smeru komunikace.

Na tuhle vzdalenost byste s RS485 mohl komunikovat i mnohem vetsi rychlosti,
takze v tomhle smeru je to v pohode.

LuKas