Tichy motor s prevodovkou

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Září 13 21:35:41 CEST 2005

On Tue, 13 Sep 2005, stanfred wrote:

> mate prosim nekdo konkretni zkusenost - potreboval bych prevodovy ss (5~24V)
> motor s vystupem cca 5 ot./vt, okolo 1Nm. Ovsem aby byl co mozna nejtissi.

> Stanislav Svoboda

Uhlikovy motor s prevodovkou asi nic ticheho nebude. Zvazte pouziti
krokoveho motoru. Napr bych doporucil od Microconu SX23-1012 . Ma 1.2Nm
a vazi 3/4kg coz bude asi tak podobne tomu SS motoru s prevodovkou.

Nevyhodou je, ze potrebujete specialni budic, ale pokud udelate dobry
s proudovou sinusovkou, tak to muze byt i docela tiche bez razu.

Nevim jakou rychlost otaceni dosahnete s napajenim 24V, ja ho pri 45V
roztocil asi 7-8 ot/sec. ale myslim ze by mohl i vic.

S pozdravem