RE: Velké elyty

Rastislav Homola rhomola@microstep-hdo.sk
Úterý Září 13 13:59:45 CEST 2005

Podobny elyt sa da vidiet v katalogu Farnell. V pohode dodaju aj jeden kus.
V CR neviem, ale na Slovensku zastupenie napr. Dialogue v Piestanoch - www.dialogue.sk
Cena je ale celkom mastna: 39GBP.

Rasto.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Číž Jan
Sent: Tuesday, September 13, 2005 11:10 AM
To: Hw-list@list.hw.cz
Subject: Velké elyty

Nevíte někdo o dodavateli kusovky v ČR pro elyty  2200uF/415-450V/+105°C(+80°C) rozměru 65x105 mm ?

Už jsem pár dodavatelů oslovil, ale co se mi vrátilo?
Toto:
	 Dobre rano,

	bohuzel jsme velkoobchod, takze v kusovem mnozstvi Vam nejsme schopni dodat kondenzatory.
	Jsou balene vetsinou na kotoucich po nekolika tisicich kusech.

	S pozdravem

Ty kotouče jsou asi z IPA lepenky mnohokrát nastavené, aby se tam vešlo několik tisíc hrců !