OT: DISKUSNI FORUM - MECHANIKA, DOMACI KUTILSTVI ATD.

Kašpar Zdeněk Zdenek.Kaspar@pvt.cz
Úterý Září 13 12:04:02 CEST 2005

Pripojuji se k tomuto nazoru.
Myslim, ze radne oznaceni v subjektu by uspokojilo Ty co provadi duslednou selekci.
Pro mne, jako ctenare "periodika sirokeho zaberu" :-) je to tak pohodlnejsi (nekamenujte lenocha).
.Z.K.

-----Original Message-----
From: Jan Waclawek [mailto:wek@evona.sk]
Sent: Monday, September 12, 2005 10:43 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: DISKUSNI FORUM - MECHANIKA, DOMACI KUTILSTVI ATD.

Este stale sa mi delenie zda ako zbytocne riedenie, spusta ludi tu ma k mechanike co povedat prave z tychto dovodov. Pochopitelne znacenie v subj. by bolo ziaduce.
Inaksie povedane, nerobil by som nic (max. naznacil v pravidlach urcitu toleranciu k "mechanickym" zalezitostiam), kym to neprerastie unosnu mieru.

wek