Brouseni vrtaku

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Září 13 08:55:26 CEST 2005

Pripravek namontovany na stole brusky je na
http://www.promacz.cz/katalog/on800.htm, maly obrazek treti shora.
Vrtak se upina do dvoucelistoveho prizmatickeho sklicidla a pomoci
kliky se jim da otacet. Dvakrat za otacku se vrtak posune asi o 8 mm
dopredu a zase vrati dozadu. Ten posuv dopredu je jen na chvilku,
takove cuknuti, celkem asi 15 stupnu a vydrz ve vysunute poloze jen 2
nebo 3 stupne. Cely klikostroj je jeste nastavitelny kolem svisle a
vodorovne osy. Pripada mi, ze kdyby tam nebylo to soupani s vrtakem
sem a tam tak by to byl docela dobry pripravek na brouseni vrtaku :-).
A nebo jsem neco nepochopil.

Ales Prochaska