OT: Clanok do PE - dilema o ceskoslovenskom cloveku

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Září 13 00:36:45 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 12.9.2005:

> Klidne to tam dejte, je to spravne. Nenechte se odradit.

> Kecy o tom, ze "nikoho nepredelate" apod. mam fakt rad, to bychom
> mohli rezignovat na jakekoliv snazeni o cokoliv lepsiho a smirit se
> s cimkoliv. Taky se teto idiocii rika relativismus, nihilismus atd.,
> u me pak salamismus, pasivita a ignorantstvi.

A kdepak jsi teda byl ty, frajere, kdyz se tu v cervenci diskutovalo a
nadavalo tomu cloveku, ktery se tu priznal, ze si nabira vzorky do
supliku jen proto, ze je davaji zadarmo? Ja jsem mu svuj moralizacni
prispevek poslal, ale ten tvuj nejak nikde nemuzu najit. Takze si
prosim nech tyto recicky. Ono temi svymi anonymnimi hlaskami (vetsinou
politickymi) take nikoho nepredelas, to se dela jinak a ne takhle od
pocitace v konferenci...

Ja si velice vazim uplne kazdeho, kdo tady v konferenci poradi. I tebe
si vazim, kdyz zrovna radis. A snazim se take poradit a poradim velmi
rad a zcela otevrene. A kdokoliv se na me obratil i mimo konferenci
pro nejake dalsi informace, take jsem mu je vzdy dal.

Presto se nemohu zbavit dojmu, ze nekteri zdejsi ucastnici nehraji
uplne fer. A ja to opravdu nechapu. Jako ceho timhle chcete dosahnout?
Jste hamouni? Chcete mit samply jen sami pro sebe? Aby vam snad firmy
netipli vase samply, kdyby nahodou nekdo jiny take chtel a prehnal to?
Nebo jste tak neprejici, ze nechcete, aby kdokoliv jiny (jiz dopredu
oznaceny cejchem hajzla, ze vubec chce vzorky) dostal od nekoho neco
zadarmo? Nebo snad chcete chranit vyrobce? A jste si jisti, ze ti
vyrobci o takovou ochranu vubec stoji? Jste tak naivni a opravdu
verite tomu, ze jenom vy jste tak chytri a informovani, ze vite o
samplech? Ze ostatni jsou tak tupi a omezeni a jsou odkazani jen na
vas, co jim vy sami reknete a "milostive dovolite" vyuzit? Proboha,
kde to zijete? Jste snad bozi, abyste rozhodovali za druhe?

Kdyz do clanku v AR vubec nenapisete, ze existuji nejake samply,
snadno to pochopim. Ta informace tam jiste nebude chybet. Kdyz nekdo
bude chtit, sam si to najde a bud vyuzije nebo taky ne. Ale kdyz tam
napisete: "Existuji sice vzorky zdarma, ale nezadejte o ne.", tak mi
to prijde jako pekna hovadina. A jiste si neco pomyslim o autorovi...
Minimalne je to velmi trapne. A myslete si o me, co chcete.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz