OT: Clanok do PE - dilema o ceskoslovenskom cloveku

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Září 12 23:57:47 CEST 2005

Kazky dobry pocin bude pozasluze potrestan :-)

Muj osobní nazor je, nedavat ani zminku o free samples, efekt bude presne
opacny a o samply pozadaji i ti kdo jeste o teto moznosti nevedeli nebo by
je to jinak ani nenapadlo.

To bola len otazka. Napisal som technicky clanok a tym to pre mna konci.
Nam do firmy posiela vzorky priamo distributor AD v mnozstvach jednotky, ale
obycajne 10ks. Vedia ze od nich kupujeme rocne obvody za miliony eur takze
sa tak ku nam aj spravaju.
Cesko (aj sk) mi je uplne ukradnute. Reagoval som len na to co sa tu v
konfere preberalo, takze som povazoval za vhodne sa spytat na nazort inych.
balu