OT: Clanok do PE - dilema o ceskoslovenskom cloveku

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Září 12 22:31:42 CEST 2005

Mam taku otazku, ktoru som uz sokromne riesil s Pavlem Brabencem. Ako
som uz spominal pisem do AR clanok na temu DDS generator.
Na koniec clanku som napisal kontakt na firmu, ktora dodava cipy AD v
kusovom mnozstve v CR. Aky je ale typicky ceskoslovensky jedinec?
Zaziada si samozrejme o vzorky zadarmo. Nechcem teraz nijak rozoberat co
je moralne alebo nie, ale mam dilemu ci do clanku nenapisat ze "vzhladom
na zachovanie moznosti poziadat o vzorky od AD pre ostatnych
konstrukterov nedoporucujem zbytocne ziadat o vzorky"
Co si o tom myslite?
balu

p.s. kto vozi analog na SK? Je to stale ta piestanska firma?