Osobni vahy - princip

jaroslav.buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Září 12 19:34:02 CEST 2005

Nojo, tak tudy cesta nepovede...
Chtel jsem to pro odmerovani chladiva pri prilezitostnem plneni klimy v
aute, nakonec jsem pouzil tu kterou jsem zminoval. Nejak se to podarilo a
zatim klima funguje, tlaky jsou OK. Takze si vahu zatim porizovat nebudu a
az kolem me pujdou zase nejake tenzometry, tak si neco vyrobim.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Bohumil Fulin
Sent: Monday, September 12, 2005 6:34 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Osobni vahy - princip

Osobni vaha je na neco i poloseriozniho nepouzitelna. Asi tezko mi uverite,
ze podle kategorie kam spada, ma povolenou odchylku +-5%. Proste je to tak.
Navic vazit 20kg na osobce je ptakovina. Ta ma horni limit cca120kg, takze
ve spodni casti vazit presne nemuze.

Principy jsou v zasade dva ustalene - pokud se budeme bavit o vahach s
diditalnim zobrazenim.
1. klasicka mechanicka vaha kterou znate, ma misto ciferniku kolecko s
dirkama a pocitaji se impulzy od nuly, nahoru a pak dolu

2. drazsi maji tenzometry

nevim k cemu chcete vazeni prubezne - pokud zvazujete vazeni dynamicke, to
je samo o sobe z principu mene presne, ale tam bych jako zaklad osobni vahu
urcite nepouzil. Nenamerite nic rozumneho a opakovatelneho.

Vaha se vzdy musi vice nebo mene ustalit. A pak to doladit softem.

Jinak drobnustka. Zvazte se v koupelne na dlazdicich a pak na koberci. Udaje
jsou ruzne. Proc?