DPS

peterm servis@centron.sk
Pondělí Září 12 14:38:57 CEST 2005

 To nebola reklama na cuprexcart.Slo mi len o to,ze niekto si tu stazoval na
dosky z GM,ktore nefungovali.Tieto funguju perfektne.Na doskach z GM su
vselijake vady,flaky a pod,co som tu vobec nezazil.Pokial si pamatam,tak som
tam uviedol nielen cuprexcart ale i cuprextit.Tak naco ten poprask ? A na
nenarocne kusove plosaky bohate staci aj cuprexcart.