OT sw komponenta pro praci s pdf v .NET ?

Pavel Dolanský dolnsky.pav@seznam.cz
Pondělí Září 12 11:36:29 CEST 2005

Velmi se omlouvam za OT, ale jsem v casove tisni a tak se ptam kde to jde.
Poradite nejakou pomponentu pro .NET, ktera by umela vytvaret pdf a predevsim automaticky vyplnovat pdf formulare ?
Kdysi jsem napsal ovladac pro merak, ktery dlohodobe sbira data o stavu cca 100 senzoru a nyni se po me chce rozsireni tak, aby byla moznsot automaticky vyplnovat protokoly o mereni, coz jsou formulare v pdf.
Prolezam net , ale nejak nemohu majit nic co by umelo vse co pozaduji (formulare z Adobe 7  )a byla zde zaruka pro dalsi vyvoj a podporu pro .NET2. Cena neni az tak limitujicim faktorem.

Dekuji a jeste jednou se omlouvam za OT.

P.D.