OT: Sklapecka ve 22kV

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Září 12 11:16:07 CEST 2005

Ja se bohuzel z prace na home.tiscali.cz nedostanu, ale nejaky fotky jsem videl cca pred 14 dny - nakladak zvedal korbu a taky zasah do vn vedeni, pneumatiky propaleny, okolo sroubu cerny smouhy.

Nemuzete to vystavit nekde jinde - na swebu nebo webparku? Abych videl, jesi je to to samy, co uz znam.

P.K.