OT: DISKUSNI FORUM - MECHANIKA, DOMACI KUTILSTVI ATD.

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Září 12 10:42:53 CEST 2005

Este stale sa mi delenie zda ako zbytocne riedenie, spusta ludi tu ma k
mechanike co povedat prave z tychto dovodov. Pochopitelne znacenie v
subj. by bolo ziaduce.
Inaksie povedane, nerobil by som nic (max. naznacil v pravidlach urcitu
toleranciu k "mechanickym" zalezitostiam), kym to neprerastie unosnu mieru.

wek