Podsvícení do notebooku - co mohlo odejít?

Jan Smrz jan.smrz@htc.honeywell.cz
Pondělí Září 12 09:57:17 CEST 2005

Nevim, zda to pomuze, ale podobny problem jsem mel u Toshiby.
Zcistajasna se vypinalo podsviceni. Chyba byla v invertoru, kdy pouzitim
spatnych materialu oxidovaly kontakty. Stacilo ocistit a prostriknout
kontaktolem konektor vstupu invertoru. Pojistku jsem mel ale v poradku.

J.S.