Re: Podsvícení do notebooku - co mohlo odejít?

Ondrej Tesar - Boza boza1@volny.cz
Pondělí Září 12 08:15:15 CEST 2005

Zkuste to vyfotit a poslat. Nahoda je blbec, ale mam doma jeden
display z NB s podsvicenim. Bohuzel bez menice, takze platne jen v
pripade, ze se prokaze ze odesla vybojka.

Ondrej Tesar