Reverz 1f motoru

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Září 12 07:30:07 CEST 2005

Jednou na nějaký brigádě jsme řezali fůru závitu do nějakejch součástek z plechu a reverz se prováděl přímo nějakou spojkou v tom, co bylo upnutý do vrtačky, nebo to možná měla v sobě napevno, už nevím. Prostě když se řezal závit, tak měla jeden směr, když člověk zabral na druhou stranu, tak se to samo přeplo a vyšroubovalo.

P.K.