OT: trochu slusnosti (bylo) Re: RE: Spojovani transformatoru

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Září 11 12:23:35 CEST 2005

Bez takovych vypadu by to neslo? Kdyz na to nejste zvedavy, tak to
nectete. Ja (puvodne) polozil otazku, na kterou mi 2 lide odpovedeli k
me plne spokojenosti (a neni zrovna nahodou, ze Danhar byl jednim z
nich).
A kdyz jsem v konfere zacinal, byl jsem jako zelenac poucen, ze se
tady vyka. Tykani je mi sympatictejsi, ale myslim, ze pro vsechny
akceptovatelny. Tak jak to tedy je? ://
Marek