OT: deleni firem (bylo: Re: jaky firewall?)

PetrP tpl@sarai.cz
Sobota Září 10 21:34:38 CEST 2005

Jirka píše v So 10. 09. 2005 v 21:18 +0200:

> Jo, dalsi globalizacni demence. Co? Nikoliv to, ze se nejak specializuji
> (to je jejich vec), ale to trideni na "stredni firmy" a "domaci
> uzivatele" a mezitim ....nic.
>
> Doprdeleprace, cozpak je pres likvidacni snahy veskerych kryptobolseviku
> v teto zemi malo "one-man" firem, respektive firem s jednim, dvema,
> tremi apod. lidmi a z toho vyplyvajicim vybavenim, pozadavky a potrebami?
>
> Nekteri to i v globalizaci tradicne idiotsky nazyvaji "segment SOHO",
> jini se ale tvari, ze neco takoveho proste neexistuje...

> [...]

Necilte se pri vikendu.
Jednoduse se trochu povenujete studiu (coz urcite delate i ve svem
oboru) jineho systemu, ktery umoznuje vytvaret stejnou funkcnost v ramci
licence GNU a u domaciho uzivatele tak moc nesejde na case, jestli to
naklika za 10 minut anebo bude muset nastudovat neco noveho za dva, tri
dny. Chce to pouze opravdu chtit. Taky mi bylo smutno za tim jedinecnym
spravnym, kdyz jsem prechazel naostro na jiny, zivocisny system....
Funkce firewalu a ty ostatni jsou u tohoto systemu v "cene", bohuzel tam
nejsou omezeny pocty uzivatelu :-(

--
PetrP <tpl@sarai.cz>