Vrtak 0.5 a 0.8

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Září 10 19:33:37 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 10.9.2005:

> Kde by se dal bez problemu sehnat vrtak o prumeru 0.5mm a 0.8mm v
> okoli Loun, Usti nad Labem pripadne Teplic? Je mi jasne ze ho asi
> budou mit v GM nebo jinych specializovanych obchodech, ale do Prahy
> se nedostanu a nechce se mi kuli par korunam platit pomalu stovka
> postovneho. Kdyz jsem ho jednou (uz je to tedy dele) shanel v
> zelezarstvi koukali na me jak... Diky

Ja pouzivam na vrtani plosnych spoju specialni vrtaky k tomu urcene,
ktere nejsou za "par korun".

Ale kdysi davno jsou v modelarstvi v Usti v Trmicich koupil takovou
sadicku vrtacku, je to uplne stejna jako tady ta:

http://eos.ges.cz/peosc.asp?menu=rejstrik2&misto=4&hledej=J617&trihled=J61700&stav=0&nazev=BRBRBRX3Příslušenství+k+elektrickému+nářadíBRBRBRX4VrtákyBRBRBRX5Sady+HSS+vrtáků,+20ks&obr=HSS200&tpobr=&poznamka=

Jinak, jestli jo chces normalni vrtacky, tak si neco vyber treba tady:

http://eos.ges.cz/peosc.asp?menu=rejstrik2&misto=4&hledej=J613&trihled=J61300&stav=0&nazev=BRBRBRX3Příslušenství+k+elektrickému+nářadíBRBRBRX4VrtákyBRBRBRX5Vrtáky+HSS&obr=VRTAK&tpobr=&poznamka=

a kdyz mi napises soukrome (mimo konferenci) nejpozdeji do nedele, tak
budu ted v GES zase neco objednavat, tak ti to klidne vezmu a muzeme
se sejit nekde v Usti.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem