jaky firewall?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Sobota Září 10 19:32:15 CEST 2005

Na Keriu je firewall cca 1000Kc...
http://www.kerio.cz/kpf_price.html

Nemyslite spis WinRoute?
http://www.kerio.cz/kwf_home.html

Jestli ano, sel bych spise do nejakeho HW routeru nez do software.
Jednoduchy se da poridit do 2tis. a nemusite mit kuli internetu porad
zapnuty jeden pocitac. Prava, software ma vetsi mnozstvi nastaveni, ale
zase vam takove PC, ktere je neustale zapnute, sezere dost elektriny.
Navic jsou ty HW routery vecne, staci jednou nastavit a nemusite se o
to starat, jede to klidne rok bez prestavky.