OT LCD monitor 1600*1200

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Sobota Září 10 14:33:43 CEST 2005

Ja mam ViewSonic VX700, uz asi dva roky (17" 1280x1024). Jede denne
hodne hodin (TV + prace na PC, obcas nejaka ta hra), ale nemuzu si
stezovat. Dokonce i moje oci se po par hodinach nezblazni (jako kdyz
cumim na bezny monitor). Mel jsem moznost to porovnat treba s novym
Sony HX95S... Sonak je fakt tragickej, leskne se mu povrch, takze kdyz
mate za sebou svetlo, nebo i sikmou bilou stenu, tak se na LCD neda
koukat, navic mel ve vsech rozich viditelne bile fleky (od
podsviceni). Hruza to byla pri cernem obrazu. Taky jsem premyslel o
necem co umi 1600x1200 (nebo podobne rozliseni, treba i sirokouhly),
ale ceny me zatim odradily - zacinaji na 20tis. bez dane. Navic nevim,
jestli by pro me vetsi rozliseni melo nejaky prinos (krom prijmu
satelitniho HDTV vysilani, kde by to byla asi pekna podivana).