OT LCD monitor 1600*1200

Pavel pavel.krafcik@gmail.com
Sobota Září 10 10:41:34 CEST 2005

Zdravím,

mám starší LCD Eizo L557, který je jen 17" 1280x1024 a nemůžu si ho
vynachválit. Když koukám, jak kolem mně umírají LCD jiných značek,
tak si říkám, že to byla dobrá volba. Lidi jsou docela překvapení,
když to vidí pracovat a srovnají to se svými LCD.

Nejsem schopný posoudit barvy, protože jich rozeznávám jen asi 16, z
toho jen polovinu umím pojmenovat, ale pro práci s texty, tabulkami
a schématy je výborný. Jen si člověk nesmí zapnout Clear type od MS,
to si s LCD nerozumí.

Po dvou letech není žádný problém s chybnými body, rovnoměrností
jasu, stabilitou,... a to jsem jeden rok neměl TV, takže LCD šlo
dost často.

S těmi Matroxy bych si nebyl až tak jistý. Jsou výborné a snad
dokonce i G750 jen pasivně chlazená, problém může být s DirectX u
Windows. Matrox zůstal někde na 8.x (myslím HW specifikace), takže
by mohly mít některé přehrávače a TV karty problémy s
kompatibilitou. Já sám jsem nedokázal rozchodit TV kartu Pinnacle
310i. Ne, že by to nefungovalo, ale něco tak těžkopádného, pomalého
a nestabilného jsem ještě nezažil. V PC problém nebude, jen grafika
je pravěká ATI 9000 Pro VIVO 64 MB a vypadá to, že je to úzké hrdlo.

Pavel