OT: Instalacni cedecko k zakladni desce.

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Pátek Září 9 16:13:15 CEST 2005

Taky jsem mu dal monitor 800x600. A nic. Proste je to divne.Jeste skusim
tam dat Win98. Na pocitac 400@500MHz, s 128MB a 850MB HDD asi nic jineho
nesoupnu. hlavne ten hdd je trosku malinkaty. Mam sice doma 40GB HDD ale
deska ho nevidi :-(.

Pavel Prochazka.zde.cz

Jinak co se tyce tech WinXP, tak ty na svem pocitaci provozuji bez
problemu uz pul roku, baz jakychkoliv problemu...