OT: Instalacni cedecko k zakladni desce.

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Září 9 15:45:11 CEST 2005

No 95tky tusim potrebovaly nejakou velkou zaplatu od M$, tusim OSR2
(nejsem si jist, jestli to byla zaplata nebo cela nova verze)
S 98ckou bych daval pozor. Byla znacne nestabilni - to se (trochu)
zlepsilo az s W98SE (Second Edition)
Osobne mam velmi spatne zkusenosti s Windows Me.

Velmi dobre zkusenosti (ale na to vam ten HW asi moc nebude stihat)
mam naopak s WinNT (ten ale stejne USB nema) a W2K (muj favorit,
bohuzel uz nekoupitelny). Ve WinXP jsem zaznamenal docela dost
problemu se stabilitou systemu
Marek

PS: berte to prosim jen jako muj nazor (prvni veta neni nazorem, je
faktem), at tu zbytecne nerozpoutame zabomysi valky :)