Instalacni cedecko k zakladni desce.

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Září 9 15:23:53 CEST 2005

Pokud se jedná pouze o chipset, tak prostě od daného výrobce stáhnout
příslušné ovladače (v tomto případě asi Via 4-in-1). V případě, že je toho
na desce víc, tak zkusit použít například instalační CD od desek MSI, umí
toho hodně najít. CD od desky je jinak úplně zbytečné.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death