Spojovani transformatoru

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Září 9 15:08:51 CEST 2005

Spojit sekundary do serie urcite muzete, jen si musite vyzkouset, jestli jsou ve stejne fazi - pokud po spojeni bude soucet 24V, je to OK, pokud cca 0V, tak ne.

Je potreba doresit jisteni proti zkratu/pretizeni, asi nejjednodussi bude jistit obe trafa jednou pojistkou dvojnasobne hodnoty, nez by byla pro jedno trafo (ja bych to tak resil - pac kdyz by byl zkrat / porucha jen na jednom, tak by to vyhodilo pojistku jen od nej a pak by to delalo psi kusy...).

P.K.