Vysiel novy MPLAB

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Září 9 11:03:15 CEST 2005

Bacha na:
CON_BIT CODE    ;Nastavení procesoru
 dw   _CP_ON & _CPD_ON & _BODEN_ON & _MCLRE_OFF & WDT_ON & _PWRTE_ON &
_INTRC_OSC_NOCLKOUT

Misto "dw" jsem tam dal "__CONFIG" a linker to nemohl rozchodit.
Asembler mi ale chybu nehlasil. Par hodin ztracenych.
Michal

----- Original Message -----
From: "Jozo" <svk421@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 09, 2005 8:15 AM
Subject: Re: Vysiel novy MPLAB

>Jo to je super, ale obcas mi ten MPLAB chcipne, kdyz posunu nejakym oknem,
>pak pri oteviani suboru a tak:(. Ale zatim jsem vic spokojeny nez
>nastvany:).

pouzivam ho v robote aj doma a este sa mi take cosi nestalo, ani u
starsich verzii, co si pamatam. to bude "zasvinenym" windowsom. podobne
mne pri otvarani projektu v proteli skoro vzdy vyhlasilo chybu (stacilo
ju odklepnut a vsetko chodilo). pred tyzdnom som musel win nutene
preinstalovat a aj tato chybka zmizla.

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com