FPGA/CPLD atd.

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Září 9 10:50:44 CEST 2005

Urcice bych miniLA pouzil, ale nemam ho. Je v planu, ale bohuzel asi az za
hodne dlouho (studentskej plat je krutej).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Thursday, September 08, 2005 1:55 PM
To: HW-news
Subject: Re: FPGA/CPLD atd.

Petr Tosovsky wrote:
 > V te knize se taky psalo, ze CPLD maji mensi
> zpozdeni pruchodu signalu svoji strukturou, ale FPGA ma dostatecne vysoke
> pracovni kmitocty, takze mi to asi nebude vadit, pravdepodobne jde asi o
> ze se v pripade slozitejsi funkce pouzije moc bunek a je to pak pomalejsi
> coz u CPLD nehrozi, protoze jich tam zas tolik neni :o) (jen tip).

No ide o to co to vlastne je "slozitejsi funkce".
U FPGA je vsetko poskladane akoby zo 7400 a 7474.
U CPLD, ak "slozitejsi funkce" "sadne" do AND-OR matice+1 klopaku na
konci, tak je vyhrane. Ak nie, aj tam sa musi pomocou spatnej vazby z
vystupu tej and-or-klopakovej struktury zretazit viac takychto struktur
a "zpozdeni pruchodu signalu" je v keli...

Mimochodom, co keby ste skusili cestu evolucie - dolepit AD modul k
funkcnemu miniLA a ak to bude chodit tak potom by ste nahradili PC
niecim jednocipovym?

wek