OT uspornost "uspornyh zarovek" (bylo Lampa s vrtuli)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Září 8 15:29:35 CEST 2005

> No nevim, ja se dovnitr PC zdroje za chodu nekoukal. Jen vim, ze tam
> je takova cerna vrtule, co se toci dokola a vyfukuje ven nejake to
> teplicko, ktere mi tu hreje po stolem. Tak prave nevim...
>
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Vetrak je tak hlavne na to, aby chladil vykonove polovodice, ze soucasne chladi i ten termistor je jen vedlejsi efekt - ale moc ho zase ochladit nemuze, protoze cim je studenejsi, tim ma vetsi odpor. Kazdopadne, pokud je dimenzovany na 7W (v katalogu GESu by melo byt napsane), tak se uchladi i bez vetraku.

P.K.