OT uspornost "uspornyh zarovek" (bylo Lampa s vrtuli)

Ales Filip afilip@atlas.cz
Čtvrtek Září 8 15:17:28 CEST 2005

Hello Petr,

čtvrtek, 8. září 2005, you wrote:

> Puvodni zprava ze dne 8.9.2005:

> Tenhle z GES by sel?

> NTC-236 5R0/4,5A [Výrobce: EPCOS]
> NTC termistor 5R0/4,5A/265VAC Disk 11,5mm/RM 5,0mm
>
> NTC termistory pro primární obvody spínaných zdrojů v TV, PC
> monitorech, nabíječích a mnoha jiných podobných síťových aplikacích.
> Změna odporu v závislosti na teplotě zajišťuje počáteční omezení
> průtoku proudu při rozběhu dokud nedojde k plnému nabití filtračních
> kondenzátorů. Tím i plynulý a beznárazový start zdroje.

Já myslím, že těch 5 ohmů je málo. Když se podíváte do toho .pdf, tak tam jsou
termistory, které mají 12 a 16ohmů. Řekl bych, že ty ve zdrojích do PC mají také
asi tolik.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic