OT uspornost "uspornyh zarovek" (bylo Lampa s vrtuli)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Září 8 14:22:00 CEST 2005

To je samozrejme zajimava myslenka, jen si myslim, ze jednodussi je zapojit ten termistor nekam do vypinace - neumim si predstavit, ze bych kuli takovy uprave rozebiral lustr.

P.K.