OT upornost uspornyh zarovek ( bylo Lampa s vrtuli )

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Září 8 14:16:47 CEST 2005

Kamos byl uvedomely zakaznik. Kdyby bylo vic takovych, tak by mozna celkove ubylo zmetku na trhu (vyrobce by vyslo levnejc zlepsit vystupni kontrolu a/nebo kvalitu vyroby nez vymenovat treba 50% zbozi za nove). Ale je to jen moje spekulace.

Svitivost je i meritelna, pac je to fyzikalni vlastnost, takze v krajnim pripade by se dalo i vyrukovat se znaleckym posudkem (ano, vyslo by to draz nez nova usporka, ale co by zakaznik neudelal pro svoje prava ;-))).

P.K.