OT upornost uspornyh zarovek ( bylo Lampa s vrtuli )

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Září 8 14:02:31 CEST 2005

naprosto bez problemu s jakymkoliv menicem co jsem mel doma jsem rozsvitil
libovolnou prikonem odpovidajici lin. trubici. Zkousel jsem bezne typy v
rozsahu 8-24W. Vcetne UV trubice "cerne sklo" v provedeni DZ11 od Narvy.

Napojeni vsemi ctyrmi draty stejne jako puvodni trubice v usporce.

RadekCX