OT upornost uspornyh zarovek ( bylo Lampa s vrtuli )

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Září 8 13:03:29 CEST 2005

Prodejci potazmo vyrobci urcite kalkuluji s lenosti nebo neschopnosti (ztrata uctenky) neco reklamovat. Ono to chce si rozhodnout uz pri nakupu jestli kupuju neco, co bych chtel pripadne reklamovat, obvykle to jsou veci vyssi hodnoty (mobil, fotak, televize...) a schovat si uctenku hned.

Pokud jde napr. o DVD media - je rozdil pokud se pokazi jedno z 50 nebo kazde druhe a i kdyz jedno stoji treba 15 korun, rika se ze "100x nic umorilo osla"... potom puvodne vyhodny nakup uz tak vyhodny neni.

Pokud kupuju uspornou zarivku za dejme tomu 250Kc, tak si nemyslim, ze je to az tak zanedbatelna castka (jak pro koho).

P.K.