FPGA/CPLD atd.

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Září 8 12:18:43 CEST 2005

MK wrote:

> MK urcite neni vsevedouci, a tak fakt nevi proc by melo delat problem
> spachat v FPGA adresni dekoder.

Mno predovsetkym nie som expert na CPLD ani FPGA.
Problem to samozrejme nie je ako napokon nic nie je problem na tomto
svete :-) len som chcel poukazat na to, ze u FPGA AND so sirkou napr. 16
bitov znamena niekolko buniek v kaskade, akoby sa to poskladalo zo 7400,
a este to moze byt o nieco horsie ak sa to nepodari vyroutovat optimalne
- takze oneskorenie je adekvatne; kym u CPLD je to takmer vzdy len 1
product-term. Nevravim ze zle alebo dobre, len to cislo co sa udava ako
rychlost FPGA je o niecom inom.

wek