FPGA/CPLD atd.

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Září 8 11:06:48 CEST 2005

> Zde tedy vidite ze cena FPGA je sice 2x vyssi, nicmene nabizi
> neporovnatelne vetsi moznosti k implementaci slozitych algoritmu. Myslim
> ze se moc nespletu, kdyz prohlasim ze CPLD se hodi v pripade
> ze potrebujete nahradit moc diskretnich svabu rady 74xx. Pokud v nem
> implementujete nejake state-machine procesy, velmi rychle vam CPLD
> nebude stacit.

Ano, kratce a jednoduse :-)))

Jen jeste doplnim jednu drobnost - Xilinx uz ma ceny nekterych FPGA nizsi
nez ceny CPLD :-))))))

XC3C200-4TQ144C - cca 500,- Kc   (cca 200 000 hradel, pomala verze)
XC95288XL-6TQ144C - cca 850,- Kc (cca 6400 hradel, nejrychlejsi verze)

Samozrejmne po pripocitani konfiguracni pameti a nakladu na tri
stabilizatory
a slozitejsi DPS se cena srovna, ale ....................  :-)

S pozdravem
MK