OT: Lampa s vrtuli

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Září 8 10:46:01 CEST 2005

Tim "vari z vody" jsem myslel to, ze udelat malou zarovku neni problem, ale malou usporku asi trosku jo (vlakno zarovky vs. nejaka ta elektronika + trubice s plynem).

Sam mam doma jenom zarovky (+ jednu klasickou zarivku), akorat na jedno misto bych dal mozna misto 60W zarovky nejakou usporku, pac svitidlo ma limit 60W (je castecne dreveny, tak asi proto) a skoro bych potreboval aby to svitilo trochu vic.

Ad "marketingovy kecy" - snad byste neverili reklame ;-)

Ad "srovnavaci testy " - neverim tomu, ze by je uz nekdo neudelal, napriklad tusim MF Dnes dela obcas testy na vsechno mozny, jinak strejda Google by moh neco najit.

Neco k tematu i tady:

http://www.orloviny.cz/zpravy/zpravy_direct.php?clanek=119

http://www.ekolist.cz/clanek.shtml?x=160396

Jinak problem okolo setreni energii je v tom, ze u nas uz takhle mame nadbytek elektriny, proto se pod cenou vyvazi a rozdil musime zaplatit samozrejme my, tuzemsti odberatele. Kdyz zacnem setrit energii, rozvodny zavody min vydelaj a budou muset zdrazit (a vyvezt vic energie). Je to postavene na hlavu.

P.K.