Z8F6422 a I/O

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Září 8 09:10:31 CEST 2005

> Zdravim konferu a jeden dotaz Ma tento Zilog otevreny kolektor na

Na vsech I/O pinech si muzete zvolit jestli budou PushPull nebo OpenDrain.

> vystupnich pinech a jaky odpor k posileni vystupu je vhodny, ja jsem
> u HC11 pouzival 10k , kde jsem daval LEDku tak jsem pouzival 5k. Je

Pokud je PushPull tak nepotrebujete nic, pokud OpenDrain zalezi na
aplikaci, muze to byt treba 1k nebo taky 100k.

> nutne posilit i vystup ze seriovych linek a SPI ?

Plati to co jsem jiz napsal, UART i SPI muzou byt PushPull nebo
OpenDrain, I2C ovsem muze byt pouze OpenDrain, pokud I2C nevyuzivate
mohou byt tyto piny jako univerzalni I/O a opet PushPull nebo OpenDrain.

Pavel

P.S.
> kde jsem daval LEDku tak jsem pouzival 5k

jak jste to zapojoval? Do serie a pak ji teklo pouze cca 0.6mA? Ponekud
jsem toto nepochopil...