Re: x51 ATMEL - programovaní po RS232

Milan milger@pobox.sk
Čtvrtek Září 8 07:49:54 CEST 2005

Vyskusaj SILABS 80C51F126 tam je tej FLASH vyse 128kB. Bezi do 50MHz /robia
aj 100MHz - teoreticky 100MIPS/ na spickovom jadre.
Nedavno som robil pokus a isiel do 200MHz t.j. 200MIPS. Samozrejme som
netestoval vsetky periferie ani zapis do FLASH. Ale jadro a externa zbernica
fungovali bezchybne. Celkom zaujimave pretaktovat 50MHz verziu na 200MHz...
Podla mna je to velmi perspektivna rodina pre nostalgikov, ktori nemozu
zabudnut na 8bit. x51.

Milan
----- Original Message -----
From: "pyrin" <pyrin@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 07, 2005 8:51 PM
Subject: Re: x51 ATMEL - programovaní po RS232

Dle meho nazoru lze vyuzit API funkci. Osobne jsem se k tomu jeste
nedopracoval.

ZAjimave je treba u procesoru od SILABSU 80C51F350, ze tam neni potreba nic
resetovat a pres seriovou linku mohu do oblasti kde mi nebezi kod zapisovat
jiny kod za provozu. To mam vyzkousene, ale bohuzel tyto procesory maji jen
necelych 8k kodu.
pyrin