OT: Centralni zamykani Felicie

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Září 7 11:36:22 CEST 2005

> Prestaly mi zavirat zadni dvere za ridicem. Nejdriv jen zacaly pomalu
> zasouvat a vysouvat kolicek a pak uz postupne uplne nezamykaji.
> Dvere jsem rozebral a jakmile jsem sundal tapecirung tak to okamzite chodilo

Znamy mel podobny problem tusim u Peugeota, problem byl v tom, ze dvere
a tapacirung se postupem casu nepatrne zdeformovaly. Podle nalady se pak
zamek pohyboval snaze ci hure, ale toto platilo i pro rucni ovladani,
rozebrane to vse fungovalo, namazani pomohlo ale problem nevyresilo.
Postupnym odpojovanim tahel bylo nalezeno to "vadne" a pomohla uprava
jeho vedeni.

Kdosi mi rikal, ze toto taky resil u Favorita z "tovarnim" centralem Brano.

Pavel