Vykon EI transformatoru

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Září 7 09:39:38 CEST 2005

Ani náhodou. Zdroj bude použit především pro EME provozem JT65. Spusť
spektran a uvidíš, co tam vše je a neslysíš to. V této chvíli mám vše
napájeno z impulsních zdrojů a všechny musí pryč. Pak příjde na řadu
odrušení PC, Monitoru atd...

	Martin - OK1UGA.

-----Original Message-----
From: jan.kuba [mailto:jan.kuba@seznam.cz]
Subject: Re: Vykon EI transformatoru

Vidim, ze nekdo stavi nespis zdroj pro TRX. Neni lepsi prekopat nejaky
ATX 400W zdroj??  Vyzkouseno - ruseni se obavat nemusite, pokud je to
dobre "dodelane" jen je treba  zabezpecit nejakym poradny tyristorem
vystup ( kvuli prepeti )
Taky jsem videl " udelator" ze pri prijmu jel TRX z lin. zdroje a pri TX
se zaroven s klicovanim spoustel ATX zdroj paralelne pripojeny k onomu
linearnimu.
Elegantni !
Honza