RE: OT: magnetizacia ihly, was Re: OT: Jaký GPS přijímač?

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Úterý Září 6 23:21:53 CEST 2005

Zdravim,

Vzhledem k tomu, ze sam pan Grygar ve svych clancich volne prebiha mezi
pojmy vira a cirkev tim, ze hovori o vire, ale cituje cirkevni dokumenty,
tak jsem si dovolil stjny komfort:).

S pozdravem,
		Marek Pavlu