Vykon EI transformatoru

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Září 6 17:00:21 CEST 2005

Vidim, ze nekdo stavi nespis zdroj pro TRX. Neni lepsi prekopat nejaky
ATX 400W zdroj??  Vyzkouseno - ruseni se obavat nemusite, pokud je to
dobre "dodelane" jen je treba  zabezpecit nejakym poradny tyristorem
vystup ( kvuli prepeti )
Taky jsem videl " udelator" ze pri prijmu jel TRX z lin. zdroje a pri TX
se zaroven s klicovanim spoustel ATX zdroj paralelne pripojeny k onomu
linearnimu.
Elegantni !
Honza