Univerzalny driver W98 pre USB kluc.

Vena Kovar iras24@gmail.com
Úterý Září 6 15:25:22 CEST 2005

To nSPcko mozna neni vubec nutne uzit. Univerzalni Mass Storage
Driver, ktery jsem tam kdysi nasel, sestaval jen ze ctyr souboru
(inf,sys a par smeti okolo), ktery jsem bezne pouzival nezavisle.
Pokud byste mel zajem, rad vam to poslu nebo nekde vystavim. Nemam
vyzkousenou tuto soucasnou verzi, ale opet bych se snazil pri
rozpoznanem zarizeni pouze Woknum postrcit nejaky INF z toho archivu a
dal z toho nSP nic neinstalovat. Ta moje postarsi verze ale USB 2.0
zarizeni casto neumi.

Jinak ten nSP neni zas tak spatny, jen je to beta. Po nove instalaci
W98SE a aplikaci nSP dostane clovek vetsinou peknejsi a funkcnejsi
vysledek. Bohuzel jen vetsinou.

Jak tady navrhuje kolega Jirka, dalsi moznosti je Linux, ktery
obsahuje univerzalni USB MassStor driver. Ja mam porad s sebou v
penezence 8cm CDcko s nejakou stredne novou verzi Slax, coz je 200MB
live bootovaci Slackware a mohu jen doporucit. Timhle nastrojem se da
primontovat i ten USB disk, i FAT32 disky v PC. Jedine, co utrpi, je
diakritika v nazvech souboru.

Vena Kovar