OT: magnetizacia ihly, was Re: OT: Jaký GPS přijímač?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Září 6 09:28:24 CEST 2005

Ja osobne si myslim, ze bysme (byste) toho meli nechat, pac takhle se HWnews rozdeli na dva tabory, jedni, kteri maji radi Grygara, druzi, kteri ho nemaji radi a pak se budou oba tabory navzajem napadat, stejne jako pri debatach Lin vs. Win atd.

HWnews je o necem jinem.

P.K.