Logicky analyzator

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Pondělí Září 5 22:04:44 CEST 2005

Jestli se jedna jen o SW, nemuzes si nasimulovat takovy signal sam?

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz
http://edisonovo.info

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of BuFran
Sent: Monday, September 05, 2005 10:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: Logicky analyzator

> Nejaky HW tu sveho casu "propagoval" a nabizel MK, ale podobne veci
> stoji a padaji s kvalitni a hlavne vyvijejicim se software. On neni
> problem ubastlit HW, ale napsat k tomu SW, ktery neskonci na Alfa 0.1
> verzi jiz problem je.

> Jak skoncil vecne nedokonceny LA od MK ?

On neskoncil a ja jej stale vyvijim (myslim tim MiniLA pod win), i kdyz
to nejde videt.

Firmware je super, ale ja proste zaboha nemuzu na prectena data umistit
spravne TRIG kurzor, patlu se s tim tady uz nekolikaty tyden a furt nic.
:( Ta nova verze a optimalizace na rychlost mi daly. Ale MiniLA tak jak
jej tu mam je v novem kabate s novymi funkcemi ale nechci to releasovat
predtim, nez opravim tuhle trivialni zasadni chybu. Problem je ze neumim
vyrobit generator jednoho kratouckeho impulsu s dlouhou pomlkou. Pak
bych hned zjistil, kde ma kurzor byt a jak je daleko ... a detekovat tak
potencialni misto kde je chyba.

--

S pozdravem,

    František Burian