term by Br@y

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Září 5 13:31:27 CEST 2005

> mimoriadne spokojny - a okrem ineho bol zadarmo. Autor sice avizoval, ze
> novsie verzie uz budu platene, ale funkcionalita je dobra a par bubakov

Spokojeny jsem celkem take. Program je stale free ale muzete autora
podporit tedy pokud jsem pochopil:
"Terminal is a FREE program. If you find it useful and you'd like to
contribute and wish to donate, please contact me"

> by som nelutoval, ak by sa v nom naslo nieco co potrebujem. V poslednom
> case vsak pozeram a jeho stranky na bray.velenje.cx nie su dostupne.

No dnes stanky funguji ale pred par dny jsem se tam dival po nove verzi
a bylo tam cosi o rekonstrukci stranek. Nicmene zadne zmeny jsem si ted
nevsiml, mozna hlaska o rekonstrukci je default pri padu serveru... A
rekl bych, ze browserem to nebude.

Pavel