Ocsiloskop

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Září 5 12:34:53 CEST 2005

Pavel Novotny wrote:
> Souhlasim, dokonce to  umi i ten muj, ma RS 232, ale jaksi chybi SW na
> zpracovani a hlavne jsem si jeste nikdy nenasel cas se tim zabyvat, mam ten
> osciloskop radu let a vyznam nekterych funkci spise tusim , zkratka je
> nepotrebuji nebo si myslim, ze je nepotrebuji :-).

Na tom tek-u co tu mame je napr. disketova jednotka, clovek strci
disketu a vypluje mu to na nu ako bmp... Ma aj konektor D25, clovek
pripoji tlaciaren a vytlaci mu to... Takze mi nejake ethernet moduly co
k tomu nikali vobec nechybaju. Je to chytry stroj, len stal ako auto a
obavam sa ze moc tie ceny nezliezli (ani auta) :-(

wek