Logicky analyzator

Milan milger@pobox.sk
Pondělí Září 5 10:17:26 CEST 2005

To zavisi od toho co si pod tym pojmom predstavujes?
Log. analyzator sa zvycajne pouziva na sledovanie vzajomnych casovych
parametrov dig.signalov.
Jeden z hlavnych parametrov je rychlost vzorkovania /take dobre minimum je
aspon 100-200MHz, tie lepsie GHz/.
Toto ti ziadny procesor neporiesi.
Ak ale potrebujes sledovat pomalsie deje to ti skor pomoze nejaky procesny
analyzator a to uz by si poskladal. To je potom ale vhodnejsie poriesit
vstupy ako analogove ...

Milan
----- Original Message -----
From: <jookie@szm.sk>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 05, 2005 9:57 AM
Subject: Logicky analyzator

       Ahoj hosi,

nemate nejaky napad, ako postavit / kupit lacno / ukradnut ;-) logicky
analyzator, tak priblizne 8-kanalovy? Teraz by sa mi volajako velmi hodil...

Uvazoval som, ze by som si ho vyrobil - ATmega64 (na 16MHz) s externou SRAM,
pripojene na seriovy port PC, ktory to bude zobrazovat (samozrejme si
napisem na PC aj SW ktory to bude vediet zobrazit).

Ake mate nazory na takuto koncepciu? Nejake napady, preco to robit takto,
nerobit takto, co by to malo mat, etc.?

        Vdaka za odpovede.
                 Jookie

http://webhosting.szm.com - AKCIA, domeny a webhosting za najnizsie ceny